![]() |
| kuva googlesta, mutta tää on kyllä ollu suuri apuri duhadedään. |
Sitten pitsiin.
Tulipas vaan tänään mieleen, josko tää pitsirakkaus onki perinnöllistä. Niin auvoisasti Nuppu oleili pitsiverhon/kankaan päällä ku vaihteeksi nyt sitten kuvia siitä otin!:D Käytin sitä siis aluks taustana, mutta sitten lopulta se pitsi oli siinä Nupun ympärillä miten sattuu ja tyttö oli iha mielissää siitä.
Niinkun seuraavista kuvista tulette huomaamaankin.
| pitihän sitä pitsiä välillä maistaaki |
| pitsihullut |
Tällä kertaa en kiusannu nuppua ja vaihdellu vaatteita kuvia ottaessa, tämä kuvauskerta tais olla vaan kivaa!:)
Nupulla on muuten tänään 4 kk päivä ja huomena onkin aamusta lääkärineuvola. Mä aina nii innolla ootan, ku siisti päästä näkee aina se kui paljo tuo typy onkaa kasvanu!:)
Hei, mut tämmöstä tänään. Huippua viikon jatkoa itse kullekkin sinne missä ikinä olettekaan. Meidän auton nokka osottaa huomena Samun töitten jälkeen Oulua. Illaksi sinne siis :)
Love, Helmi
